Stargard Szcz urzad Pracy

darmowe opowiadania erotyczne

Temat: Pociągi pod nóż
Wśród siedemnastu pociągów, które przeznaczono do likwidacji w naszym
regionie, są też takie, którym niewiele brakuje do progu rentowności.

Kolejarska "Solidarność" skierowała protest do prezesa spółki PKP Przewozy
Regionalne w sprawie kolejnych cięć połączeń regionalnych. Z danych NSZZ
"Solidarność" wynika, że niektórym z przeznaczonych do likwidacji pociągów
niewiele brakuje do osiągnięcia rentowności.

Są to m.in. pociągi kursujące na trasach: Koszalin-Białogard (odj. 13.05),
Koszalin-Szczecin (odj. 5.32), Świnoujście-Szczecin (odj. 10.37),
Szczecin-Świnoujście (odj. 9.45), Szczecin-Stargard (odj. 9.50),
Szczecin-Kostrzyn (odj. 8.35), Szczecin-Koszalin (odj. 15.30).
"Odwołanie tych pociągów wpłynie na wzrost i tak już bardzo dużego
bezrobocia w naszym regionie" - czytamy w komunikacie wydanym przez NSZZ
"Solidarność" Pomorza Zachodniego.

- "Wystąpienie do prezesa podyktowane jest też troską o zapewnienie dojazdu
do szkół uczniom oraz dojazdów do pracy.
- Nawet, jeśli pociągi osiągają niezłe wyniki, to i tak trzeba do nich
dopłacić - mówi Andrzej Chańko, dyrektor Zachodniopomorskiego Zakładu
Przewozów Regionalnych w Szczecinie. - Urząd Marszałkowski ustala, jakich
pociągów nie będzie dofinansowywał.

Pociągi znikną z rozkładu jazdy z początkiem października. Jak się jednak
dowiedzieliśmy, być może kilka przeznaczonych do likwidacji połączeń uda się
uratować.

http://www.glosszczecinski.com.pl/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=731...


Źródło: topranking.pl/1570/pociagi,pod,noz.php


Temat: Bridgestone podpisał umowę w sprawie budowy fab...
kobierzyce ,stargard a sprawa polska?heheh czy ty mietusie dostałes szału na
punkcie słowa "pod"??? gorki pod moskwa hamburg pod monachium i twoje załosne
wypociny pod inteligencja...taka relacja..idz spac i nie nudz metropolito
szczecinski..acha i poszukaj sobie pracy w grzybku..moze bedzie posada w
informacji o szczecinie...bedziesz tlumaczyl jak dojechac do
galaxy...kulturalnego centrum twojego ubóstwianego szczecina..albo urzad
miejski..centrum niemoznosci i antyniemieckosci..no i ucz sie juz
chinskiego..taz w dabiu big china center ma byc...tak jak i kwartaly norweskie
matołku hehehe..pa
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,70,46167297,46167297,Bridgestone_podpisal_umowe_w_sprawie_budowy_fab_.html


Temat: Szczecinek-Szczecin w nowym rj


Dokładam artykuł z Głosu Szczecińskiego, 15 lipca 2005 r.

Pociągi wrócą
http://tiny.pl/qx7l

Będzie bezpośrednie połączenia kolejowe regionu ze stolicą województwa.

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki potwierdził właśnie, że jest gotów do
wznowienia regularnych kursów szynobusów na trasie Szczecin-Szczecinek i
z powrotem.

O pociągi kursujące trasą dawnej tzw. berlinki (szlak Berlin-Królewiec)
zabiegają od dwóch lat mieszkańcy Szczecinka, Czaplinka, Złocieńca i
Drawska Pomorskiego.

Urząd Marszałkowski wystąpił właśnie z inicjatywą nowego rozkładu jazdy
na trasie ze Szczecina przez Runowo Pomorskie do Szczecinka i z
powrotem. Planuje się, że szynobus wyjeżdżałby ze stacji Szczecin Główny
o godzinie 14.10 (przyjazd do Szczecinka 16.46). Kolejne połączenie
realizowane byłyby ze stacji Stargard Szczeciński (12.20, przyjazd do
Szczecinka 16.20) i z Runowa Pomorskiego (5.10-6.50, 18.20-20.00 i
20.40-22.09).


Same inicjatywy dużo nie kosztują.
Problem w dofinansowniu tych przewozów.
Propozycja samorządu zwiększa prace eksploatacyjną o dodatkowe ponad 400
pociągokilometrów w dobie.
A przecież obecnie nie wszystkie pociągi w województwie są dofinasowane a więc
jak dokładać następne i powiększać deficyt
Na początku września Prezes  naszej spółki będzie w Szczecinie i wówczas może
dojśc do porozumienie na temat większego dofinasowania a być może i
wprowadzenia proponowanej oferty.
Obecnie więc są to tylko projekty ( według mnie nawet ciekawe )
Pozdrawiam
PR szczecin


Źródło: topranking.pl/1568/szczecinek,szczecin,w,nowym,rj.php


Temat: Pociągi pod nóż
Kolejarska Solidarność powinna przede wszystkim skirować protest przeciwko
prezesowi spółki PKP Przewozy Regionalne, ale jak ma to zrobić, kiedy
przewodniczący tego związku są na "utrzymywani" przez tego
prezesa?????????????         "Jaki kraj, takie związki....."

Wśród siedemnastu pociągów, które przeznaczono do likwidacji w naszym
regionie, są też takie, którym niewiele brakuje do progu rentowności.

Kolejarska "Solidarność" skierowała protest do prezesa spółki PKP Przewozy
Regionalne w sprawie kolejnych cięć połączeń regionalnych. Z danych NSZZ
"Solidarność" wynika, że niektórym z przeznaczonych do likwidacji pociągów
niewiele brakuje do osiągnięcia rentowności.

Są to m.in. pociągi kursujące na trasach: Koszalin-Białogard (odj. 13.05),
Koszalin-Szczecin (odj. 5.32), Świnoujście-Szczecin (odj. 10.37),
Szczecin-Świnoujście (odj. 9.45), Szczecin-Stargard (odj. 9.50),
Szczecin-Kostrzyn (odj. 8.35), Szczecin-Koszalin (odj. 15.30).
"Odwołanie tych pociągów wpłynie na wzrost i tak już bardzo dużego
bezrobocia w naszym regionie" - czytamy w komunikacie wydanym przez NSZZ
"Solidarność" Pomorza Zachodniego.

- "Wystąpienie do prezesa podyktowane jest też troską o zapewnienie
dojazdu
do szkół uczniom oraz dojazdów do pracy.
- Nawet, jeśli pociągi osiągają niezłe wyniki, to i tak trzeba do nich
dopłacić - mówi Andrzej Chańko, dyrektor Zachodniopomorskiego Zakładu
Przewozów Regionalnych w Szczecinie. - Urząd Marszałkowski ustala, jakich
pociągów nie będzie dofinansowywał.

Pociągi znikną z rozkładu jazdy z początkiem października. Jak się jednak
dowiedzieliśmy, być może kilka przeznaczonych do likwidacji połączeń uda
się
uratować.


http://www.glosszczecinski.com.pl/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=731...




Źródło: topranking.pl/1570/pociagi,pod,noz.php


Temat: Pozwolenie na budowę Bridgestone
Pozwolenie na budowę Bridgestone
W stargardzkiej dzielnicy Kluczewo trwają prace przygotowawcze do rozpoczęcia
budowy fabryki opon do ciężarówek japońskiego koncernu Bridgestone. Niwelację
terenu zleciła zarządzająca podstrefą w Stargardzie - Pomorska Specjalna
Strefa Ekonomiczna w Sopocie. Lada dzień inwestor dostanie pozwolenie na budowę.

W starostwie powiatowym w Stargardzie kończy się właśnie procedura zmierzająca
do wydania - jeszcze w maju - pozwolenia na budowę fabryki. Urząd Miasta w
Stargardzie wcześniej wydał decyzję środowiskową. Budowa rozpocznie się
najprawdopodobniej na początku czerwca.
Na czas budowy, a zakończyć się ma ona na przełomie 2008 i 2009 roku,
Bridgestone dzierżawić będzie od miasta biuro przy ul. Pierwszej Brygady na
terenie Stargardzkiego Parku Przemysłowego.
W ramach swoich zobowiązań gmina Stargard musi wybudować drogę dojazdową,
kanalizację, sieć wodociągową. Zgodnie z deklaracją powinna również rozwiązać
problem odprowadzania wód opadowych z około 100-hektarowego terenu, który
zajmie inwestycja. Koszt tych prac wyniesie od 10 do 15 mln zł. Jak nas
poinformowano w Urzędzie Miejskim w Stargardzie, "prace nad budową
infrastruktury trwają i odbywają się zgodnie z harmonogramem".
Produkcja opon ma ruszyć w pierwszej połowie 2009 r. Fabryka ma produkować 5
tys. opon dziennie.
Obwodnica Stargardu, z którą ma być skomunikowana fabryka opon w Kluczewie,
powstać ma do 2009 roku.
Bridgestone zainwestuje w Stargardzie co najmniej 200 mln euro. Jest to
największa inwestycja kapitałowa na Pomorzu Zachodnim i jedna z większych w
Polsce ogłoszona w 2006 roku. W fabryce pracę znajdzie około 1000 osób.
/kurier szcz/

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,238,62499360,62499360,Pozwolenie_na_budowe_Bridgestone.html


Temat: [Szczecin] Pociągi wracają na tory
mpr 17-12-2004 , ostatnia aktualizacja 17-12-2004 18:36

30 z 52 zlikwidowanych w naszym województwie połączeń powróci do rozkładu 3
stycznia 2005 r.

Negocjacje w tej sprawie trwały przez cały tydzień. We wtorek do Szczecina
przyjechała wiceprezes PKP SA Maria Wasiak. - Przedstawiliśmy jej nasze
propozycje i rozmowy kontynuowaliśmy w piątek w Warszawie - mówi Henryk
Rupnik, wicemarszałek województwa zachodniopomorskiego. - Efekt jest taki, że
30 połączeń [zlikwidowanych 12 grudnia - red.] wróci do rozkładu już od 3
stycznia. I to nie dzięki dodatkowym pieniądzom z kasy państwowej, a
oszczędnościom.

- Dyrekcja PKP zobowiązała się jak najszybciej wprowadzić na nasze tory tabor
zakupiony w Niemczech - wyjaśnia Rupnik. - Jest on tańszy w eksploatacji i
dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić w skali roku 3 mln zł, które są
potrzebne na te dodatkowe 30 pociągów.

Zachodniopomorski Urząd Marszałkowski jeszcze w listopadzie wnioskował o
nielikwidowanie połączeń, które mają być przywrócone.

- Gdyby wtedy nas posłuchano, nie byłoby całego tego zamieszania - twierdzi
Rupnik. - Nie może być tak, że ktoś, jadąc ze Szczecina do Kołobrzegu, musi
wysiąść w Goleniowie.

- Nie może być też tak, że ludzie nie mają jak dojechać do pracy czy szkoły,
bo albo pociągów nie ma, albo nie mieszczą się do tych, które pozostawiono -
wtóruje Rupnikowi Józef Jastrzębski z departamentu transportu UM.

Czy przywrócenie pociągów uchroni nas od strajków?

- Ja jeszcze nie mam wyliczeń i nie wiem, czy na przywracane pociągi nie
braknie pieniędzy na przykład w kwietniu - mówi Romuald Ansen, szef
kolejowej "Solidarności". - Ponadto strajk jest akcją ogólnopolską. Na razie
jej nie odwołujemy.

Zgodnie z decyzją związkowców 21 grudnia między godz. 8 i 9 ma zamrzeć ruch
kolejowy w Zachodniopomorskiem, Wielkopolskiem, Małopolskiem i Lubelskiem.

Pojadą od 3 stycznia

Relacja  Godzina odjazdu  Godzina przyjazdu  
Białogard - Kołobrzeg 14.30 15.20
Białogard - Kołobrzeg 22.00 22.35
Kołobrzeg - Szczecinek 19.20 21.12
Szczecinek - Białogard 6.05 7.30
Szczecinek - Białogard 14.00 15.30
Białogard - Szczecinek  6.30 7.40
Białogard - Szczecinek  18.30 19.40
Kołobrzeg - Koszalin 19.15 20.15
Koszalin - Kołobrzeg  14.15 15.15
Kołobrzeg - Koszalin 20.05 21.05
Świnoujście - Szczecin Gł. 9.00 11.15
Szczecin Gł. - Świnoujście  9.45 12.00
Szczecin Gł. - Goleniów  4.50 5.30
Goleniów - Szczecin Gł. 5.50 6.35
Stargard - Koszalin 13.30 15.55
Białogard - Stargard 14.30 16.30
Stargard - Krzyż 8.55 10.00
Szczecin Gł. - Krzyż 17.50 20.00
Krzyż - Szczecin Gł. 8.30 10.15
Krzyż - Szczecin Gł. 17.40 19.46
Stargard - Szczecin Gł. 5.55 6.40
Szczecin Gł. - Stargard - 9.40 10.30
Gryfino - Szczecin Gł. 6.50 7.20
Gryfino - Szczecin Gł. 16.45 17.15
Szczecin Gł. - Gryfino  15.45 16.15
Kostrzyn - Szczecin Gł. 6.30 8.24
Kostrzyn - Szczecin Gł. 15.30 17.10
Szczecin Gł. - Kostrzyn  5.00 7.30
Szczecin Gł. - Kostrzyn  20.20 22.50


Źródło: topranking.pl/1567/szczecin,pociagi,wracaja,na,tory.php


Temat: [pr]Szybciej pociągami
http://www.koszalin24.info/smf/index.php?topic=3925.0;topicseen#msg45770

Mielno, ,,Słupia" i niezbędne remonty

TRANSPORT. Pociągi z Koszalina do Mielna można przywrócić jedną,
konkretną decyzją. Dłuższe rozmowy są potrzebne, by expres InterCity
,,Słupia" do Warszawy znowu kursował z Kołobrzegu przez Koszalin. W
kolejowych planach, skorelowanych z mistrzostwami Euro 2012 jest też
podniesienie prędkości pociągów na linii Szczecin - Koszalin - Gdańsk
do nawet 160 km/h - jeszcze wcześniej po całej tej trasie pociągi
pojadą z prędkością 120 km/h. Niestety wśród dobrych wieści, jest
również zła. Z powodu rozpoczynającej się modernizacji linii Gdynia -
Warszawa już latem podróż z Koszalina do stolicy Polski wydłuży się z
siedmiu do dziewięciu godzin.

O tym wszystkim szefowie Polskich Linii Kolejowych, ze Zbigniewem
Zarychtą, członkiem zarządu PLK na czele, rozmawiali wczoraj z
parlamentarzystami, samorządowcami i dziennikarzami na dorocznej
naradzie w koszalińskim Zakładzie Linii Kolejowych. Prezes Zarychta
miał dwie dobre wiadomości dla koszalińskich samorządowców:
ministerstwo wstrzymało wszystkie likwidacyjne decyzje dotyczące linii
kolejowych - w tym również linii do Mielna. Samorządy będą mogły
łatwiej przejmować je od PLK, pod warunkiem, że przeznaczą je pod
transport kolejowy.
- Rozmawiałem również z ministrem Chaberkiem o ekspresie Słupia i
możliwościach poprawy skomunikowania Koszalina z Warszawą - stwierdził
Zbigniew Zarychta. - Minister obiecał swe poparcie, pozostaje jeszcze
przekonać spółkę IntedCity, że będzie to opłacalne. Nikt nic jeszcze
nie obiecuje, ale u nich niedawno zmienił się ich zarząd...
Piotra Krolla, wiceprezydenta Koszalina, oprócz poprawy dojazdu do
stolicy interesowały losy reaktywacji przewozów do Mielna.
Prostą receptę miał na to Józef Matuszczak, naczelny dyrektor Oddziału
Regionalnego PKP PLK S.A.w Szczecinie: - Wystarczy, że zgłosi się do
nas formalnie przewoźnik, który będzie zainteresowany uruchomieniem
pięciu par pociągów dziennie - i otwieramy linię. Jednak jeszcze nikt
do nas z takim wnioskiem nie wystąpił...
Tymczasem przejęciem trasy zainteresowane są władze Koszalina i Mielna
(wójt ma już mieleński dworzec). Urząd marszałkowski obiecał użyczyć
autobus szynowy. Uzgodnieniom rozmówcy postanowili poświęcić kolejne
spotkanie.
Dobre wiadomości mieli kolejarze na temat linii Stargard Szczeciński -
Koszalin - Gdańsk. Na jej remont od roku 2003 wydali już 74 mln
złotych. Podróż z Lęborka do Koszalina skrócili o 11,5 minuty. Teraz
trwają prace na odcinku Koszalin - Białogard,  kolejne 4 minuty
krócej. Dalsze skrócenie podróży w stronę Szczecina umożliwi
kosztujący kolejne 36 mln remont odcinka Świdwin - Runowo. Niestety,
nawet do 2012 roku może potrwać remont na linii Gdynia - Warszawa.
Rusza już w lipcu.  Przez ten czas pociągi będą kursować objazdem
przez Bydgoszcz. Za to po remoncie podróż z Koszalina do Warszawy ma
trwać nie dłużej niż 5 godzin.


Źródło: topranking.pl/1570/pr,szybciej,pociagami.php


Temat: Zachodniopomorskie kupuje szynobus!
dzisiejszy "Kurier Szczeciński" donosi:

http://www.kurier.szczecin.pl/?d=regiony1&id=22344

Marszałek kupuje
Autobus na szyny

   NOWOCZESNY autobus szynowy pojawi się na zachodniopomorskich szlakach
najpóźniej jesienią przyszłego roku. Stanie się tak niezależnie od tego, kto
będzie obsługiwał ruch lokalny, bo nasze województwo jest jedynym, w którym
pojawili się poważni konkurenci dla PKP. Urząd Marszałkowski podpisał wczoraj
umowę z firmą, która pierwszy w naszym regionie tego typu pojazd dostarczy.
Zapłaci za to 4,5 mln zł.
- Na razie będzie to jeden pojazd, choć potrzebujemy przynajmniej 10 -
poinformował Henryk Rupnik, wiceprzewodniczący zarządu województwa. - I nie
ukrywam, że w miarę możliwości będziemy dążyć do pozyskania takiej ich liczby.
Co więcej, rozpoczęły się rozmowy, które być może doprowadzą do zapewnienia
pracy mieszkańcom regionu. Wprawdzie producentem taboru będzie firma Kolzam SA
z Raciborza, ale niektóre podzespoły mogłyby powstawać w Stargardzie
Szczecińskim.
- Nie wiemy jeszcze, czy mogą to być zbiorniki paliwowe, czy zestawy kołowe,
ale taka możliwość rzeczywiście istnieje - potwierdził Anatol Kucharski, prezes
zarządu Kolzamu.
Zachodniopomorskie otrzyma pojazd tzw. trzeciej generacji, spełniający
wszystkie europejskie i światowe normy. Autobus szynowy będzie mógł zabrać 170
pasażerów, w tym 70 na miejscach siedzących. Cały, włącznie z toaletą, będzie
dostosowany do potrzeb pasażerów na wózkach inwalidzkich. Trzy komputery
pokładowe i wiele zabezpieczeń mechanicznych sprawią też, że pojazd będzie
niezwykle bezpieczny. W razie potrzeby będzie go można zatrzymać nawet drogą
radiową.
- Ma jeszcze kilka istotnych zalet - zapewnił Józef Jastrzębski, główny
specjalista ds. kolei regionalnych w Urzędzie Marszałkowskim. - Taki pojazd ma
mniejszy nacisk na oś niż tradycyjny zestaw, złożony z lokomotywy i wagonów.
Dzięki temu torowiska wolniej będą niszczone, a w dodatku będziemy mogli
zwiększyć prędkość jazdy.
Pasażerowie zyskają więc nie tylko na wygodzie podczas podróży, ale także
szybciej będą docierać w wybrane miejsca. Zakup kolejnych pojazdów,
zdecydowanie tańszych w eksploatacji, jest więc w pełni uzasadniony. Autobus
należący do Urzędu Marszałkowskiego pojawi się na torach niezależnie od tego,
kto będzie woził pasażerów. O tym zdecyduje wkrótce przetarg, ale jednym z
zapisów umowy będzie obowiązek korzystania z pojazdów samorządowych. Nie
wiadomo tylko, kto jako pierwszy będzie mógł się cieszyć nowym taborem. Na
razie typuje się trasy: Goleniów-Kołobrzeg, Stargard Szczeciński-Kalisz
Pomorski (z możliwością wydłużenia do Wałcza) i Stargard Szczeciński-Pyrzyce.

 (T.Tokarzewski)

pozdr.

Krzysztof Cz.


Źródło: topranking.pl/1571/zachodniopomorskie,kupuje,szynobus.php


Powered by WordPress, © darmowe opowiadania erotyczne